Edukator, łączący pasję przekazywania wiedzy z miłością do historycznych gier planszowych, popartą kilkuletnim doświadczeniem w branży tabletop gamedev. Absolwent stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Gdańskim, doktor nauk społecznych w dziedzinie bezpieczeństwo państwa (Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni, 2011).
Z Muzeum II Wojny Światowej związany był w latach 2014-2018, specjalizując się w organizacji wydarzeń i działaniach edukacyjnych. Tworzył i prowadził zajęcia poświęcone drodze do władzy nacjonalizmów i totalitaryzmów oraz ich ludobójczej działalności .W obszarze edukacji współpracował również z Muzeum Gdańska, Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, Europejskim Centrum Solidarności, Fundacją Rozwoju Edukacji Trefl i Gdańską Szkołą Wyższą.
Doświadczenie w roli designera gier planszowych, producenta i project managera zbierał w firmie Trefl S.A., wydawnictwie Phalanx oraz w studiu Into the Unknown.
Autor wielkoformatowych planszowych gier edukacyjnych dla Muzeum Gdańska (gra "Westerplatte", 2019) i Fundacji Rozwoju Edukacji Trefl (gra "Studio filmowe: Rodzina Treflików", 2020). Współautor (wraz z Joanną Rajczyk) gry "Decyzja: Godzina W", która zdobyła II nagrodę w konkursie organizowanym przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i Fundację Animatorów i Twórców Kultury "Trach" (2020).
Członek kadry dydaktycznej kierunku studiów "Projektowanie historycznych gier", organizowanego przez Wydział Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego