W 83. rocznicę wybuchu II wojny światowej ruszyła kampania informacyjna poświęcona stratom, jakie Polska poniosła w wyniku agresji Niemiec i później, 17 września, ataku Związku Sowieckiego.
Hasłem kampanii jest hasztag #bezprzedawNIEnia, a znakiem kampanii - logotyp, który składa się z pełnej nazwy hasztagu z literami „NIE” wpisanymi w kształt bomby.
Spoty kampanii #bezprzedawNIEnia są wyświetlane na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, m.in. na dworcach, stacjach metra i w środkach komunikacji, a także w mediach społecznościowych.
Jednocześnie na Placu Piłsudskiego w Warszawie otwarto wystawę #BezPrzedawNIEnia. Skupia się ona na zniszczeniach w krajobrazie miast, zestawiając zdjęcia przed i po działaniach wojennych.
Wystawę przygotowano w języku polskim i angielskim. Dostępna jest ona również do pobrania w formacie do druku i/lub Internetu na stronie niepodlegla.gov.pl w zakładce „O niepodległej”.
Wystawa powstała we współpracy Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biura Programu „Niepodległa” i Pałac Saski sp. z o.o.